1. GARANTIA SI RETURUL PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiaza de condiții de garanție conforme legislației în vigoare (L449/2003, OG21/1992 republicata, OUG34/2014) și politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale sși provin din surse autorizate de fiecare producator în parte.

2. PROCEDURA DE ASIGURARE A GARANȚIILOR

2.1 RECEPȚIA ÎN SERVICE

Produsele defecte, expediate catre noi trebuie sa fie obligatoriu anuntate (cu descrierea defectiunii constatate) la contact@ultramaster.ro si insotite de: factura (copie) si certificat de garantie in original.

In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.

2.2 DIAGNOSTICAREA

Diagnosticarea produsului se face in cel mult 48 ore de la receptia produsului defect. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, ULTRAMASTER.ro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

2.3 REMEDIEREA

Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

2.4 RETURUL LA CLIENT

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct de la sediul nostru sau sa solicitati expedierea sa prin curier.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

2.5 STATUTUL CONSUMABILELOR

Consumabilele care nu functionează la punerea în functiune se returneaza în termen de 10 zile de la livrarea initială, însotite de o copie după factura si se înlocuiesc gratuit.

Accesoriile (cartelele de acces, tag-urile de proximitate, telecomenzile, acumulatorii, adaptoarele, suporturile de camere si de senzori, mufele, cablurile) sunt consumabile si nu beneficiază de garantie.

2.6 RETURUL PRODUSELOR

Produsele pot fi returnate in termenul legal de 15 de zile de la data primirii lor.

Renuntarea la cumparare se poate aplica doar pentru clientii persoane fizice si numai pentru produsele livrate prin curier (conform O.G. 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta). Cererile de returnare* se trimit (prin posta, curier, e-mail sau fax) sau se depun la sediul nostru din I.G. Valentineanu nr.21, Pitesti-ARGES. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului, factura (copie), certificatul de garantie in original.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Ne dorim sa va oferim o experienta cat mai placuta, inclusiv atunci cand vine vorba de retururi. Totusi, exista anumite situatii in care, conform OUG 34/2014, Capitolul III, Art. 16, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur:

  1. Produsele prezinta urme de deteriorare, cum ar fi lovituri, zgarieturi, ciobiri sau modificari fizice;
  2. Termenii de garantie nu sunt respectati;
  3. Produsele au fost utilizate, testate sau montate;
  4. Produsele comandate special pentru dumneavoastra, care nu fac parte din stocul obisnuit si au fost livrate pe baza unui angajament ferm (inclusiv plata unui avans);
  5. Produsele furnizate conform specificatiilor personalizate solicitate de client;
  6. Produsele sau pachetele personalizate la cererea consumatorului;
  7. Produsele consumabile (ex.: acumulatori, mufe, cabluri);
  8. Produsele identice dintr-o comanda de mai multe bucati, daca mai mult de un produs a fost desigilat (pentru comenzi de peste 2 bucati, returul este acceptat doar pentru unul dintre produsele desigilate);
  9. Produsele fara eticheta originala ce contine seria si codul unic de identificare.

Important: Pentru produsele returnate intr-o stare diferita fata de cea in care au fost livrate (ex.: desigilate, cu accesorii lipsa sau deteriorate, cu urme de montaj etc.), care nu mai pot fi revandute ca noi, aplicam o taxa pentru readucerea lor la starea initiala. Aceasta taxa variaza intre 10% si 50% din valoarea produsului, in functie de gradul de deteriorare.

*Expedierea produselor, catre si dinspre noi, printr-o firma de curierat, se va face doar in sistem "door-to-door".